Makanan korea

Hai. Long time no see ya. Fuhh fuhh #tipu habuk

Dah lama sebenarnya rasa nak terai makan makanan korea ni. Yelaa. Tengok runningman.selalu dorang ni buat aku terliur bila part dorang makan. Haha tak baik tau korang. Terus pergi kedai makan korea. Memula masuk pintu tu dorang dah anneyonghaseyo anneyonghaseyo. Hahaha. Memula tu tanya dulu kat sini halal ke tak. Tapi dah buat resech sebelum pegi. Kang termakan yang tak halal macam mana. Haa haaaa kannn


ni jjangmyeon. Betui ke tak aku eja? Ah lantak kann. Nampak sedap. Makann. Ehh ape ni ape ni. Baik la aku oder mi goreng basah telo mata lagi behhhh kate kauuu



ni side dish dorang la kot. Dah oder ape ape makanan konfem ada kimci ni. Rasa dia ya ampunnnn. Kuat gile. Tak tau rasa apa yang kuat tu. Haha. Aku memula makan tu. Ok dah. nexttt



yang ni kimchi jjigae. Kalau salah eja jangan marah aa. Aku pakai bantai je ni. Asal ade bunyik dah. Hahaha. Ok yang ni je tekak aku boleh terima. Sebab dia ada rasa macam asam pedas sikit. Ok la dari takde. Makan dengan nasik semangkuk. Ok dah next




ni bibimbap. Yang ni pon aku tak gemar sangat. Sebab rasa minyak bijan dia kuat. Boleh la makan. Tapi tak gemar. Tak apa tadi? Ye. Tak gemar. Hahaha. kalau nak dibandingkan dengan nasik goreng mak aku lagi sodaaapp. Hehe



Aku rasa tekak aku ni tak boleh nak terima sangat makanan korea. Bila makan makanan korea teringat makanan yang kita duk makan hari-hari tu. Sambal belacan. Haa ape lagi haa haa.Dan dann mase tu jugak rasa nak balik rumah makan. Hahahaha. 



ceritaaaaa dia. Tapi ade je orang suka makanan korea. So, mungkin yang aku cakap tak sedap ni pandangan tekak aku je. Jangan la kecam saya. Ok ok. Nanti saya balik rumah makan sambal belacan ye. Dah dah awak nak makan makanan korea makan la ye. Tadi tu saje je saya nak terai. Takkan la tak boleh.Hahahaha



0 kata saya baik . TQ ;P: