kau aku benci



ASSALAMUALAIKUM


I say i'm OK BUT U really don't know how I feel




-



kita dah kenal lama sangat . tapi , kenapa kau tergamak berubah sekarang . kenapa kau sanggup buat aku macam ni . walaupon aku tak bagi sepenuh perhatian pada kau . tak ajak kau jumpa hari hari . tapi , aku sayangkan kau . kau tahu itu kan? tapi , kau tak pernah fikirkan itu . tanpa mengira perasaan aku , kau buang segala gala nya -.-


hari tu . ye hari tu . sampailah waktu kita bertemu setelah sekian lama menyepi . aku terkejut tengok keadaan kau . hancur punah segala nya . kau dah lain sangat sangat . sampaikan aku pon dah macam tak kenal kau . mana kau dulu yang aku kenal? semua memori kita dah hilang dalam sekelip mata .

-

tak guna di sesali apa yang telah berlaku . aku tak pernah salahkan kau . mungkin ini semua berlaku bukan kehendak kau . 


semoga segala kenangan kita tetap utuh di ingatan . selamat tinggal SAYANGKU T__T



-bye-

3 kata saya baik . TQ ;P:

BuLat i2 CirCLE said...

kau tak seperti kau

Cik gigi kaca said...

slmat malam sayam..

manusia -.- said...

BuLat i2 CirCLE ; -.-


Cik gigi kaca ; selamat tinggal sygg ;D