nak deactived FB

ASSALAMUALAIKUM dan selamat berpuasa semua . adaakukesah dengan tajuk entry kau tu ? |pui|



geram betol aku bila ada orang unknown dekat FB tag aku dengan gambar duit beribu lemon . lepastu ramai orang komen komen dekat gambar tu . dan terus aku berasa sangat rimas . memanglah hak masing masing nak tag ape pon . tapi , aku tak suka . sebab aku tak penah tag unknown dekat segala gambar yang tak berkenaan .

-

aku tak tahu kenapa manusia tu sangat suka tag aku dengan gambar duit bagai . HEY , U nampak mata I macam mata duitan ke ? memula tag dua gambar . lepas tu aku rimov . esokkan nya . tag lagi . las las aku UNFRIEND . sekian , terima kasih .



bukan nak berlagak unfriend unfriend orang . lagipon kitorang tak penah kenal . dan aku rasa , aku tak pernah berkenalan , mintak no phone , mintak emel , mintak no akaun bank islam ke apa . jadi , aku rasa takkan masuk paper berita depan KOT macam cerita kes pertunangan penjaga gol malaysia teww . ehh tak sangka Khairul Fahmi sama umur dengan aku . 


tak payah la nak cakap elehh . setakat kena tag dekat FB pon nak kecoh . peduli ah aku . blog kan macam diari . jadi , tak kesah la nak taip pasal ape pon . tak gitu ERRA PAZIRA ? ehh .



-bye-

0 kata saya baik . TQ ;P: