sakit jugak laaa


sahabat handai dan taulan . apa kabar? (HOI apehal tetiba jadi skema . sial laaa pui)



lama kan aku tak apdet blog? tapi , ade ke orang perasan? rase rase macam takde orang perasan KOT aku apdet ke tak apdet ke rimov ke blog ni . maklum la setakat follower berapa la sangat nak di bandingkan blogger blogger lain . ahh mimpi la kau nak dapatkan perhatian lebih . saya sayang follower saya (EHH tetiba) -.- HAHA .


-

bila aku tengok gamba ni , tetiba rasa macam aku seorang peguam yang berjaya . -.-' (pigidaaa)



aku memang jarang kena ulser . tah macam mane tetiba je dia muncul . memula tengok , terus rasa nak pegi dekat hospital bahagian kecemasan (kaki mau?) . tapi , nasib ah ulser tu kecik je . aku pon takde la sampai tak boleh makan . cuma bila tersentuh tu ade la rasa pedih pedih manja gitu . takpe takpe . saya mampu tahan ! saya mampuuuuu !




penah la dulu aku tengok member aku kena ulser . seriau BEB wa cakap lu . bukan satu , belambak lambak dalam mulut dia . gilaa ah . macam mane laa dia boleh tahan . tak tercapai dek akalku . akalmu aku tak tau la bla bla blaaa 


-

EHH hai peguam dalam mimpi -.-


so , kepada sayang sayang semua , jangan lupa minum air banyak banyak . nanti kalau kena ulser baru kau tau erti nya penyesalan (elehh . tym kena boleh la cakap! macam kau minum air banyak sangat) T__T


OK ! OK ! mulai sekarang air kegemaran saya ialah air masak (boleh?)




-bye-

0 kata saya baik . TQ ;P: