itu hak awak

lame nye tak mengarut meraban kat sini . tak tau nak apdet ape sebenar nya -.-




tadi tengah godek godek Facebook . bukak la profile sorang perempuan . tak kenal pon . dan tak rase pulak macam nak ADD dan bertanya kabar ke ape . lepastu bukak album gamba dia . OK tahniah . kau punya pasal la tak private . semua stalker boleh tengok gamba kau (saya bukan stalker pak)


-


tetiba . tadaaaa . ade satu gamba perempuan tu sambil buat muka menggoda dan menampakkan tali co*i . nasib la gamba separuh je . kalau tak UNTUNGLAAAA lelaki di luar sana . ade sorang lelaki komen ala ala lucah . tetiba perempuan tu maki lelaki tu . aku macam ehh ape hal minah ni . kenapa nak marah pulak kan 






dunia dunia . lindungilah hamba-Mu ini dari godaan nafsu dunia . AAMINNN T__T




-bye-

6 kata saya baik . TQ ;P:

EnciK AxixOu said...

sebab 2 la laki sng dpt dosa..laki nk mengtl die mrh plk...pdhl die yg punce kn..

Cik gigi kaca said...

asal lam letop aku xdek gambo nih !mamat dibelakangku..kau di hdpankuh !hatoii

Si Manis Butterfly said...

thu lak mara bl laki komen lucah2 , die yg gatal letak gmbr xsenonoh sgt tu npe?padan muke..:P

manusia -.- said...

EnciK AxixOu :tu la . kalo sy ltk gmbr xbrape snonoh , mesti ade org tgur . trima kasih :P HAHA.

manusia -.- said...

Cik gigi kaca : sbb ade lam lptop aku . bye :|

manusia -.- said...

Si Manis Butterfly : tu laa . dunia duniaa .