LEMPANGG MAU ?



malas nak ade pendahuluan bagai . terus nak cerita ape yang terjadi semalam . tak kira ah ! BTW , korang sehat? ni bukan pendahuluan kan? HAHA -.-





semalam (sambil di iringi dengan lagu seram . KEMAIN NI!) . masa aku nak masuk tido . aku pon nak gelapkan rumah . tapi , sebelom tu nak kena cek pintu dulu dah kunci ke belom . kangg tak semena mena pencuri masuk . duit tu takde la dalam rumah nenek aku . yang ade pon gigi pelsu nenek aku je bawah bantal dia -.-'



-


bila aku pusing je ke belakang lepas cek pintu . TARAAAA ! muncol sekor kucing kaler putih . ayat terkejut yang keluar dari mulut aku ; HOI KUCING ! ! ! belaja belaja la sebut ALLAHUAKBAR ke ape ke (sighh) tapi , lepastu bulu roma tetiba je meremang . dah la mase tu dalam pukul 12 macam tu . tak suke tauuuuuuuuu 






aku pegang dekat kepala kucing tu . aku seret dia berambus keluar (berani kau nOks) . HEY opkos . sape kate aku takut . sape kate . pleeeeease la (mata keatas)





dalam pukul3 . nenek aku cakap dia bangun nak pegi toilet . tetiba dia nampak kucing tu . bukan tadi aku dah seret ke tali gantung ke? HAISHH . ade lorong rahsia ke yang aku tak tau . agak agak polis nak datang tak rumah nenek aku tolong selesaikan kes misteri ni? HAHA . puii =.=




-bye-

0 kata saya baik . TQ ;P: