marah tapi sabar

tah kenapa modem dekat rumah ni seakan akan protes . kejap kejap WLAN tak nyala . kejap kejap INTERNET pulak tak nyala . dah berapa kali jugak reset . lepastu setting balik . untungla haritu pernah praktikal dekat TM kejap . boleh la setting sendiri (CEHH -.-) 





masalah la kalau tiap hari macam ni . harap la TM dapat bayar gaji seciput pon cukupla T__T sobs . ingatkan modem yang rosak dek petir . tapi , boleh je guna lepas setting balik . sape tau nape jadi macam ni? kau helo helo aku OK . HAHA =.=



tadaaa . comel tak? HAHA . kasut macam kasut doremong je . macam mane korang lukis kasut haaaaa labu?
kemain lagi bawak beg tangan . HAHAHAKTUIH -.-




-bye-

8 kata saya baik . TQ ;P:

man said...

tak pasti pula...
guna broadband.

mIZz cHoKiE-ChOkiE said...

salam.. hye cik cda.. knal syep tak?? ngeh3... jmput2 ye mkn... hehehhe...nnty cer lukis muke syep plak .. huhuhu.. dah ade seni dh tuh.. usaha tangga kejayaan yup..

EnciK AxixOu said...

lau tau pgl midah td...ofis jen gitu gop td...hahaha

Wani said...

kast dia macam mouse lahhh. hihik

manusia -.- said...

man ; tulaa . brodben susah pulak . nk kena tggu turn br bleh guna :|

manusia -.- said...

mIZz cHoKiE-ChOkiE ; wslm . ade aku kesah :P HAHA . jgn kau mimpi . aku lukis org pon mcm kena strok je aku tgk . HADOI

manusia -.- said...

EnciK AxixOu ; line kot . ehh bayo ah ! HAHA

manusia -.- said...

Wani ; HAHA . ingat nak lukis kasut mcm laptop plk lps ni :P