rindu mencengkam jiwa

aku memang minat muzik . dari zaman sekolah lagi . aku suke nyanyi . tak kesah ah suara macam gajah mengaum sekali pon . kesah pulak aku kann -.- ingat lagi . malam tu aku ngan kazen aku melalak kalah orang tengah kena histeria . lepastu kitorang kena marah ngan ayah dia sebab bising . harusla . malam kan sunyi , dahtu kau keluarkan pulak suara pontianak . EMM ape pon tak bleh 





mase tu zaman new boys , boboy , Q-face tengah femes . AMBOI kemain dulu minat sangat dengan tomok rambut belah nyanyi sampai menitik air hidung habak hang . padahal tomok biasa biasa je pon . tapi , sekarang tengok perubahan tomok . takde la pulak minat macam zaman rambut belah dia . PELIKS -.-

-


minat nya aku terhadap mereka mereka semua ni hinggakan sanggup pinjam lirik lagu yang ade kat dalam kaset sebab nak hafal . HAHA . kau patot di beri penghargaan (EHH) -.- mase aku tengah syok layan lagu kumpulan IKLIM kalau tak silap aku . tetiba abang aku tanye




; kenapa perempuan suka layan lagu macamni?





err . lelaki tak suka eh? habis tu lelaki suka lagu macam mane? yang macam rasa sayang hey , rasa sayang sayang hey tu ke? (CEHH)



eh tanjat boboy (HAHA)


-bye-

2 kata saya baik . TQ ;P:

ceriteraliyana said...

sama la kiteee..suke dgr muzik, ^^

manusia -.- said...

ceriteraliyana ; YEY ! haha :D