jangan pernah kau coba untuk berubah

kisah nya memang takde kaitan dengan tajuk yang tertera . jadi janganlah kau kutuk kutuk (( apehal minah ni . tajuk lain . isi lain pulak )) kesah pulak korang kannn . -.-'




dulu masa kecik kecik . kalau naik kete pegi jalan jalan dengan family . kompem tido . tak kesah laa dekat jauh ponn . yang aku tahu , bila naik kete kompem kena tido . haha =.= bagos nakk bagosss 


(( tetiba aku rasa berat aku 60KG . HAHA . gemuk nye kauuu . gamba memang selalu menipu kan? kan? -.-))







sambung




kalau jalan jauh , mesti abah aku akan berenti kejap . rehat rehat . dan aku pulak mesti membebel (( pehal tah berenti . nak tido ni ! ! ! )) sampai hati kau . sekarang bila dah besar 'panjang tak berapa sangat' baru aku paham . letih tak letih orang drive kete jauh jauh . sob sob . ampunkan anakmu ayahndaku T__T









moral : jangan nak pikir diri je . pikir jugak situasi orang lain . sekian -.-






-bye-

0 kata saya baik . TQ ;P: