orang kampung . saya dah pulang

hebat kan tajuk saya? hehe (ehh kenape aku ketawa macam bhaphuk je, mentang mentang lame tak apdet blog . maafkan saya . saya tak bermaksud untuk menduakanmu . bye. aku meluat dengan pendahuluan ni . tapi aku malas nak backspace . sebenar nya aku taknak taip pon pasal penerangan backspace tu . ehh ehhhhh .

-adif demop-



tahniah buat adik aku (MOHD IRFAN SYAFIQ) sebab dapat 5A's UPSR . mentang mentang dapat 5A's terus tadah tangan mintak hadiah . tak dapat dik . tak dapat . akak kau belom kawen lagi dengan anak dato' (HEHE) ehh sekali lagi kau gelak macam tu aku pangg muka kau !




aku cakap kat adik aku , aku nak bagi dia lima ringgit . satu subjek singgit . dia taknak bebbb . berani dia menolak pemberian orang tua ni . cait =.= (selamatttt)




-bye-

0 kata saya baik . TQ ;P: