canggih kereta kau . kalah kereta mainan . aku ingat nak taip panjang lagi tajuk ni . eh ehhh terpanjang pulak . OKbai.

selamat malam semua . lama tak hadap blog . sibuk sangat sangat . nak kena pegang anak . buat susu anak . buat kerja sekolah anak . buat kerja pejabat bapak anak . setel kerja bos bapak anak lagi . pehh kemain kau bercerita ye melahhhh . hoi khelassss 







cerita nya macam ni . OH bytheway korang takyah risau , cerita aku tak memerlukan tisu mahupon kain kain buruk untuk lap air mata . apa kau ingat kau tengah buat skrip pasal perpisahan sepasang kekasih ke . boleh blaaaaah . aku benci pulak bila menaip jadik panjang semacam . CHOI (( aku terbaca dekat blog sape tah ayat ni )) sekali lagi CHOIIIII . =.=


-


hari tu kazen aku bawak kete . aku duduk sebelah EMM agak agak macam JPJ tengah buat ujian memandu lagak nya . lepastu bergerak la kete 'srett srett srettt' . bila sampai destinasi kazen aku pon berenti . disebabkan aku seorang manusia yang rajin . aku mencoba untuk menolong beliau mengangkat handbrake .





tapi






malangnya















handbrake memang tak turun pon dari mula bawak kete sampai la kete berenti . HOIIII khelassssssssssssssssssssssss .






itulah kisah yang tak dapat saya lupakan -.-'










-bye-

2 kata saya baik . TQ ;P:

EnciK AxixOu said...

k anda yg gatal2 trik handbrake mase kete brnti kt trfik light .

manusia -.- said...

EnciK AxixOu ; ehh tak mungkinlaah . sbb dop beti g kat tepit lite mase tu . wuuu,