hilang


berabad lama tak apdet entry . terlampau banyak rintangan yang menghalang . laptop rosak . internet takde . aku tempuhi dengan penuh sabar dan akhirnyaaaaa (( bila lama tak apdet , terus rase kekok untuk berkata-kata )) -.-





haritu aku ke pangkor . lawatan kata nyaaa . pegi dengan budak kelas . so far OK lah . 'NOT BAD'


kantoi ada tarikh dekat gambar . HAHA -.-'




hambik kau . geng cermin mata hitam ! (( cermin mata hitam? euuu skema ))



dalam bas . tengok tarikh . ni baru nak bertolak ke pangkor . malas punya pasal nak susun gambar . lantak pi lahh . kelakar nye kepala budak tu . macam kekura . HAHAHA -.-






kitorang ambik pakej pegi sana . dalam RM180 satu kepala . tapi tak kesah sangat lah . sebab kolej yang tanggung . kena tambah dalam RM60 jeee (( jeeee T__T )) dalam pakej tu ada snorkeling , banana bot , island hopping . lepastu ada BBQ yang sangat la aku suka sebab makanan gila sedap dannn banyak . Alhamdulillah . rezeki.





aku paling suka island hopping . naik bot pusing pusing pulau . yang lain tak berapa nak gemar . sebab tak pandai berenang . lebih lebih lagi banana bot . cukuplah sekali aku naik -.-" snorkeling OK je . naik naik darat kaki luka luka . banyak kulit siput batu tajam semua . GRRRR



di sebabkan ini adalah pertama kali aku naik bot feri semua lah transports atas air . aku ingat aku ni mabuk laut . rupa nya tidaklah seperti yang di sangkakan . nasibbbbb laaaaa . aku mabuk udara . OKbai -.-




lelaki tiga orang ni pangkat adik adik je . tapi aku tak paham macam mana adik boleh tinggi daripada kakak -.- memula masuk kelas dulu , dorang cakap aku paling sombong . sekarang dorang cakap aku gila
 (( tak paham ))






cukup la . kalau aku nak letak semua gambar memang berjanggut bermisai lah aku . HAHA . bagi sesapa yang suka main air . OK lah nak pergi pulau pulau . bagi aku , baik pergi tempat yang boleh pusing pusing yakni atas darat 





 lega nya dapat apdet blog








-bye-

2 kata saya baik . TQ ;P:

EnciK AxixOu said...

mende gambo ats sekali 2..dop bejenis nguh...cm kai pempes eyh hok 2 terlondeh seluo

manusia -.- said...

base ngoh! ;@