selamat malam sayang

aku bosan dengan perjalanan hidup aku sekarang berbanding kehidupan sebelum praktikal -.-"




lepas semayang subuh , tidur . lepastu bangun dengan keadaan tak rela . bersiap pergi praktikal . sampai sampai lepak dengan kakak abang dekat ofis . bla bla blaaaa . kadang kadang keluar makan . lepak pulak kedai makan . balik bukak PC , ON FB . apdet status , chating chating mmuah sana mmuah sini 
(( berlagak seperti perempuan gatal )) HAHA =.=


nyumm nyummmm 



masuk petang . lepas makan konfem tersengguk sengguk mengantuk . pernah jugak terpikir nak tidur atas sofa kat depan . tapi , memandangkan tak lama lagi bakal jadik isteri orang , terus lupakan hasrat tersebutt HAHAHA -.-"





boleh gila aku kalau tiap tiap hari macamtu . kawan lain semua sibuk dengan kerja . (( ade kerja banyak bunyi , takdak kerja pon banyak bunyi! manusia manusiaaa ))
oleh itu , aku dengan berbesar hati ambik cuti besok nak pergi honeymoonnnnnn . sekian, terima kasih 








-bye- 

0 kata saya baik . TQ ;P: