gam gajah ke gam uhu? pilih pilih



Alhamdulillah . baru lepas makan . tak payah nak terkejut kalau aku makan tengah malam , tengah jalan , tengah hari Ehh suka hati kau lah . nak gemuk makan tengah malam pon mimpi je laa . memang tak . siyes mak cik dah macam macam cara saya cuba . tetap macam ni . betol tak tipu tak tipu tak tipu (( eh boleh bergema pulak )) . bersyukur je la apa ada nya . sekali lagi Alhamdulillah -.-"






sejak dua menjak ni kau tahu . aku ni lah jah kan tah macam mana selalu lambat bangun . nak salahkan mata malas bukak ke , nak salahkan sape . cuba kau cakap? kalau cousin aku tak  mesej , memang takde makne nye laa aku nak bangun . sedar syahidah! sedarr . bangunlah dari tidur , buka mata pandang ke sanaa! skendel/pakwe/suami pon takde nak kejut kan T__T







pendahuluan pon dah dua perenggan . sape lah ajar kau BM haritu kan . menangis air mata darah kalau dia tengok -.-"



terbhaikkk lighting . muka putih macam letak tepung -.-" 




-




-




dekat depan ofis aku (( bos yang punya , bukan aku . HIKHIK )) * gedik gila kau punya HIKHIK T__T selalu sangat ada lelaki hidu gam . kadang kadang terpikir jugak , macam mana lah kalau tetiba dia redah masuk dalam ofis ke ape kann . Nauzubillah . tadi , selamber je dia hidu gam betol betol depan pintu ofis . gila ah abang . wa dalam ofis ketar lutut tengok abang . abang , insaflah! (( berabang abang lah pulak . euuu sangat ))







dah lah dalam opis sesak napas dengan bau ink printing . nak keluar sedut udara , abang hidu gam pulak ada . nasib tak mati sesak napas je tadi . elok lah kalau abang hidu bau ink pulak . sila bang silaaaaaa nah penampor! -.-'









besok kejut aku eh? HEHE







-bye-

1 kata saya baik . TQ ;P:

EnciK AxixOu said...

jelez i u duk rapat2 sangat...haaa