makan di siang hari


macam mana puasa? OK? 




awal awal puasa pon dah kelam kabut . malam tu dah kunci jam pukul empat setengah . tapi , biasa dia tu . bunyi je alarm terus tutup # motif kunci jam buat hapee . sodeh kau ni -.-'
dalam lima belas minit imsak baru kelam kabut makan . aku kunyah dua kali je kot # ke pat kali eh? HAHA . nasib sempat . kalau tak puasa setengah hari lah aku hari tu # boleh?





tugas aku bila puasa . kalau mak aku tak gherja . tolong tolong dia kat dapur . lepastu tolong hidang kan . buat ayaq semua . lepastu bila dah siap makan . kemaskan segala sampah sarap . tapi pinggan bukan aku yang basuh . tu tugas orang lain =.= harapkan jantan dalam rumah ni . non hado la . asyik duk ngadap PES je . aku dah ugut adik aku nak dilet dia punya game . rasakan! Grrr



-



so , selamat berpuasa sayang sayang semua . HEHE





; tensen je . pergi bazar , tengok abang yang hari tu takde . baru je nak ajak datang rumah raya tahun ni -.-'










BYE

0 kata saya baik . TQ ;P: