pad


aku takde lah nak cerita pasal zaman sekolah dulu dulu dapat pad fri . lepastu masuk kelas sorok dekat belakang bila orang lelaki tengok . amboi malu le tewwww . HAHA kan dah tercerita 





kalau dulu , mak mak kita pakai kain je bila datang bulan . pad kotex , laurier bersayap tak bersayap takde lagi mase tu . HAHA tah aku pon tak tau macam mana dorang guna kain ganti pad . siyes i tak tau . mak i dah moden mase i datang bulan . tak dapek la nak meraso #ok ok bertenang





-


sekarang femes pad jenis kain yang boleh guna pakai selama mana sukehati kau lah kan ade aku kesah . design lawa bukan main . sayang nak pakai =.= 
kalau nak oder bolehlah tempah . tapi aku tak jual . gambar ni aku cilok dekat gugel . so , kau pergi cari sana . tunggu nanti aku pandai menjahit aku buatkan untuk kau . HAHA mimpi laaaa






jangan nanti ade pulak kata kata sumbang hakalaah dia ni pasal pad pon nak kecoh . buat malu je . tak payah nak malu sangat kot . kau tengok kat rumah kau , mak , adik perempuan , kakak kau sume ada simpan tak . dalam tv rilek je buat iklan pasal pad . itu aku pulak yang rasa menyampah  tengok . HAHAHA -.-'













; kalau yang guna tandas awam tu , jangan nak buang pad kau merata rata . lekat dekat dinding , sumbat kat situ , kepit kat sini . weh aku geli lah! sumbat dalam mulut kau baru tau . haa ini makan nyaaa




-bye-

0 kata saya baik . TQ ;P: