durian crepe


Alhamdulillah baru lepas makan megi asam laksa dengan beto tadi. LOL mengada je #versi beto. apakah semua beto. HAHA ok. cukuplah dua entry je aku cerita pasal beto sebab aku pon dah ada pegganti beto. terjumpa dia masa pergi bank haritu. boleh meleleh ayaq liur tengok muka dia. tapi sekarang tengah remind balik macammana muka dia. yang aku ingat dia hensem. HAHA #biasa lah dah tua-tua ni. ingatan pon dah tak kuat. uhukuhuk. tapi, dia pakai subang. sigh ok kita clash! 


google.com




berbalik kita pasal durian crepe. sebelum aku tau pasal durian crepe ni. mengidam sangat nak makan durian. nasib belom kawen, kalau tak mesti suami dah senyum-senyum bila cakap mengidam #kahkah. tapi, aku tak pandai nak beli durian sebab tak pernah beli. so, aku pendamkan saja hasrat hati yang merindu mejelma kembali. kan dah keluar lagu siti nurhalija. hokalohh. nasib menyebelahi aku, kebetulan mak aku pergi perak. masa nak balik terengganu dia ada kol cakap abang ipar aku ada kirim durian. oh terus menangis teresak-esak. menangis kegembiraan katakan #over tak over la. lantak pi







mak aku sampai terus suruh dia kopek durian #kopek. semacam pulak aku dengar. HAHAHA adeh. makan sampai puas hati. lagi tak puas, lagi tu aku makan. lepastu merasa la sakit kepala. nyut nyut bunyi dia. beberapa hari kemudian, tengok dalam FB selalu sangat orang post pasal durian crepe. aku takde la teruja sangat sebab dah puas hati makan durian itu hari. satu hari, tengok kakak aku bawak balik durian crepe ni. biasa je rasa dia. aku lebih prefer makan durian kot. tapi, ada je yang suka. taste masing-masing. aku ni jenis tak memilih sangat bab makan. orang tua-tua kata senang nak jaga. untung suami. hiewhiew mengada je -.-'


ni gambar lama. sekarang budak ni dah besar. mak sedara je maintain kecik comey macamtu. LALALAA







semenjak anak sedara ada kat rumah ni. pantang tengok pakai tudung je mula lah merengek-rengek nak ikut. takkan nak bawak. nanti orang ingat aku mak-mak pulak. i masih single tau bujang trang tang tang lagi #kenyit mata. aww. sekarang, bila nak keluar mesti pakai tudung dalam kereta. oh dah bawak kereta sekarang. dulu tayar dua je. sekarang dah tayar empat. nasib kau lah labu muda-muda dah jadik driver berkejaya. sambil menyelam minum air. esok nak pergi mana ya. kuala lumpur? kelantan? oh singapura mungkin









bye-

1 kata saya baik . TQ ;P:

MamiAina said...

lorhh ingt sapo dio.. awk upe nye.. ayt yang selalu di ingt di plkn ... i masih single tau bujang trang tang tang lagi!!!!