dugaan



ASSALAMUALAIKUM semua .



hari ni dah hari ke-sebelas kita puasa . cuaca dekat TERENGGANU agak panas . -.-'
disebabkan itu jugak lah , tekak aku tengah perit pedih pedih je bila nak telan makanan . COBAAN . semalam pon mampu telan berapa suap nasik je . walaupon perut kata mari , tapi tekak kata pergi . sobs . sedih tau . aku rela sakit hati , dari sakit tekak . sakit hati pon perut kenyang .


tapi , apekan daya . kita sebagai manusia , tidak mampu melawan takdir . hadapi nye la dengan tabah dan sabar walaupon seksa untuk diharungi *macam karangan budak UPSR je kau taip peah


-


SO , korang jangan lupa minum air banyak banyak . bila sakit tekak , baru kau tahu ertinya penyesalan . aku dah tak paham ape kejadahnya yang aku taip ni . tapi , macam malas nak backspace balik . HAHA .



; doakan sakit tekak aku cepat hilang OK . amenn .


-bye-

0 kata saya baik . TQ ;P: