mmuah sikit boleh ?




ASSALAMUALAIKUM semua . pedulikan tajuk yang agak mengatalkan dan mengerikan itu .


hari ini 10/8/2011 adalah beday roomate aku yang ke-22 tahun *pap pap tepuk tangan berirama lima blas kali . SO , kepada NOR AMALIA SHAKIRA , selamat hari jadi . semoga di panjangkan umur , di murahkan rezeki dan berada dalam limpah kurnia-Nya selalu . -.-


NOR AMALIA SHAKIRA di sebelah kanan . sekian , terima kasih 


aku stat kenal dia masa PLKN . tapi , masa tu takde la rapat kamceng tido makan sesama bagai . takat kenal nama ngan rupa paras je la . aku bukan sombong tak nak tegur , tapi aku seorang yang pemalu , pendiam dan lemah lembut . OK takde kaitan .


lepastu , kitorang dijumpakan kembali masa dekat kolej *err kolej ke unibersiti ? -.- masa tu minggu orientasi kalau tak silap aku . masa tengah beratur , aku terpandang la dia ni . terus aku pegi cuit hai sapa nama , boleh kenal , tinggal kat mana bla bla blaa . dan stat dari tu la kami mula rapat . 3 tahun jugak la kitorang jadik roomate . hebat tak ? hebat tak ? HAHA .


-

- TERIMA KASIH sebab tolong kemas bilik . saya tahu , saya suka sepahkan bilik . hobi KOT -.-'



- TERIMA KASIH sebab tolong basuh baju saya T__T



- TERIMA KASIH sebab selalu belanja saya makan , minum , karoke sampai 200 lagu *aku tipu .



- TERIMA KASIH sebab selalu teman saya dating -.-



- TERIMA KASIH sebab selalu dengar saya POTPETPOTPET macam burung unta



- TERIMA KASIH sebab buat saya rasa macam nak lempang orang bila awak nangis masa cerita masalah keluarga awak . kejam tak aku? HAHA . sebab aku tak suka tengok orang nangis . 



- TERIMA KASIH MALAYSIA !

-

TERIMA KASIH FOR EVERYTHING

; dia dah berpunya ;)

; dia anak sulung

; dia kuat taching taching

; dia rajin belajar . ehemm .

; dia dah ada kerjaya

; dia pendek . ehh ! HAHA .


'selamat hari jadi kawan' 


-bye-

0 kata saya baik . TQ ;P: