sesekali ku rasa teringin




ASSALAMUALAIKUM semua 


hari ni dah 20 hari kita berpuasa . kejap nya hari hari berlalu . rasa baru je lagi puasa tetiba dah nak raya -.- persiapan raya korang macam mana? dah siap semua? aku baju raya pon tak ambik lagi kat tukang jahit (geleng geleng kepala)


-

rumah aku dah lama tak buat biskut raya bagai . semua nya pakai tunjuk tunjuk je . rumah sape ade kueh semperit ni? emelkan alamat rumah boleh? HAHA -.-'


; teruskan beramal di bulan ramadhan yang mulia ni 


; berbuka jangan makan banyak banyak . nanti tak larat nak teraweh T__T


; aku jarang makan banyak time berbuka . sebab dalam perut dah penuh dengan air dua tiga gelas . sobs.





-bye-

3 kata saya baik . TQ ;P:

Wani said...

sedihkan, tinggal berapa hari je lagi.

BuLat i2 CirCLE said...

dh leh start beli kueh raye dh

manusia -.- said...

Wani ; yup . betol tu . kejap je -.-


BuLat i2 CirCLE ; beli ah . ato rumoh sy sket ;D