so annoying so so annoying



ASSALAMUALAIKUM semua kawan kawan . sehat?



awas ! entry mensakitkan hati lelaki di bawah -.-


-

lelaki annoying


1 . waktu mengorat . tiap tiap hari call mesej bagai . bila perempuan tak layan , dia akan berubah ibarat polis yang sedang menyiasat kes paling besar di dunia . kenapa tak balas mesej? kenapa tak angkat  fon? OK . ini merimaskan perempuan . sekian , terima kasih .




2. menjaga hal peribadi perempuan . bila perempuan cakap dia ada kerja . jangan sibuk tanya lebih lebih . kalau saya nak tahu awak ada kerja apa boleh? OK . ini merimaskan perempuan . sekian , terima kasih .




3. terlampau caring . bila perempuan demam , tiap tiap saat tanya dah makan ubat belum . plis jaga kesihatan awak . niat tu baik . tapi , kalau melampau lampau . OK . ini merimaskan perempuan . sekian , terima kasih .




4. walaupon dah tahu perempuan tu ada kekasih bakal di buat suami tahun depan . tiap hari mesej sampai dua tiga keping . apakah? mengapakah? lepastu banyak tanya perihal kekasih si perempuan . apa kejadah nya semua ni . kau nak kekasih aku , pigi ah ngorat dia . OK . ini merimaskan perempuan . sekian , terima kasih .




5 . bercakap dan ketawa yang diselitkan dengan gedik manja lah kata kau . errr -.- muka macam pecah rumah , pecah kaca pecah gelas , tapi dalam hati ada taman permainan beb . OK . ini mengerikan . sekian , terima kasih .



-


; lelaki time nak mengorat , memang macam macam sanggup buat . bila dah dapat , habuk pon tarak (bukan semua , segelintir) * tak memasal tetiba ade orang bako aku kangg . HAHA -.-'


; ni pandangan aku . tak tau lah kot kot ade perempuan yang suka kategori lelaki di atas . tetiba rasa macam HOT ke ape kan . terpulang . hak individu .





-bye (jangan lupa hantar kueh semperit rumah aku sebakul dua) - T__T

1 kata saya baik . TQ ;P:

EnciK AxixOu said...

ABIS RIMAS..SELAM DLM AIR BARU TAU..