alkohol






jangan korang ingat alkohol yang aku maksudkan ni arak pulak . heshh tu air kencing SAITONNNN . aku tak minum menatang macam tu . psst psst kau tau tak minum arak ni banyak keburukan . contoh : kalau tengok dalam drama , mak apak gadoh gadoh sebab ape? tak kaki perempuan , mesti arak judi semua kannn . kesihatan pon terjejas . mintak jaoh la mende ni dari keluarga aku . AMINN 




OKbai arak . aku bukan nak cerita pasal kau pon kat sini !






korang penah terpikir tak alkohol ni boleh bawak semayang ke tak? sebab banyak jugak barang harian yang kita guna mengandungi alkohol . walauponnnn kuantiti dia sedikit . aku pon kadang kadang tertanya jugak . usya usya . terjumpa la jawapan dia kat sini









OK . bace je la kat situ . aku malas nak terang panjang panjang . nanti kang terpesong pulak . HAHA . -.-






-bye-MyEm0.Com

0 kata saya baik . TQ ;P: