bersosial




aku kalau duduk rumah . memang takde keje lain selain ON9 . tu pon kalau strimix tak kena potong sebab bil melambung dan mak aku taknak bayar . OKbai . 




memula aku stat bersosial dengan Friendster . tapi , sekarang Friendster dah lain . aku pon tak bukak lima nam taon dah ponn (TIPU) . tah kenapa Friendster dah jadi tempat main game pulak sekarang kan . tah pape . habis hilang friend aku yang berjuta juta tu (mata ke atas)




lepastu . aku buat tagged . sebab time tu . semua rumet kawan kawan aku ade tagged . tetiba aku rasa macam ada hasad dengki dengan dorang . terus aku pon create jugak akaun tagged -.- tapi kat situ , budak budak 18 taon ke bawah tak di galakkan sangat la . aku takpe . aku 22 (EHH tua nya kau!)


-

lepastu . Facebook . yang ni la orang tua , orang muda tak kira status janda , duda , single semua kompem ade kann? kemain berkesan nye penularan Facebook di masa kini (geleng geleng kepala) . kalau tak keberatan ADD la aku (AMBOI)




blog aku create masa aku tengah belajar . awal awal sem jugak la kalau tak silap . aku tak paham . banyak pulak masa aku nak create segala menatang mak nenek ketua kampung yang memang takde kaitan dalam hal ni tapi sengaja aku sabitkan ahh semput !




banyak lagi tempat bersosial yang aku create . tapi , aku sendiri pon dah lupa emel , password sume . HAHA . aku bukan nyanyok , tapi keliru dengan perasaan sendiri . (BOLEH?)





tak kesah la ape sekali pon laman sosial . dari situ , aku jumpa kawan lama aku . kawan PLKN aku . kawan makan kawan (EHH) semua semua laa . tapi satu je kita kena ingat . bersosial tu boleh . tapi agak agak ah . sebab laman laman sosial ni ade keburukan dan kebaikan masing masing . OK ! tak payah la kau nak bagi ceramah malam malam . baik kau pegi tido . 





: selamat malam semua !


: aku tak tau ape kejadah yang aku taip panjang panjang ni . korang buat buat paham je la (WALAUPONN)




-bye-

0 kata saya baik . TQ ;P: