anak dara , mak dara , sedara mara :O

ASSALAMUALAIKUM dan selamat malam . plis jangan baca sambil tido OK (sadap YOUUUUU)



sekarang kes buang bayi makin menjadi jadi . tak tau la nak cakap . tak cakap salah . cakap pon salah . nak salahkan sape? tu kau pikir la sendiri . aku create entry ni pon bukan nak bagi ceramah bagai . renung renungkan dan selamat beramal . OK bye .


hari tu ada la hamba ALLAH ni . nama dan latar belakang serta jenis darah dirahsiakan . dia penah ah terlanjur dengan pakwe dia . aku taknak cakap banyak la pasal ni . ni antara dia dengan Tuhan la . tapi , penah jugak la aku nasihatkan dia bla bla blaaa walaupon aku sedar , aku pon bukan la baik sangat . banyak jugak dosa aku dengan ALLAH . ASTAGHFIRULLAHALAZIM !


-

tapi , aku tengok dia lansung takde niat nak berubah ke ape . bila aku tanya , nanti bila kawen , suami tau dah tak berdara lagi kau nak cakap ape? dia dengan tanpa berfikir menjawab , hey , i masih dara OK ! err err FINEEEE . siyes , aku macam takot sangat tengok keadaan orang orang sekarang . YA ALLAH , TETAPKAN LAH IMANKU DIJALAN-MU . AMINNN -.-



; semoga kita dilindungi oleh-Nya dari tipu daya dan hasutan syaitonnnnn 


; adik aku pegi lawatan KL 2 hari 3 malam . tapi , bawak beg macam nak pegi audition AF je -.- semoga perjalanan dia pergi dan balik selamat . AMINNN




-bye-

2 kata saya baik . TQ ;P:

EnciK AxixOu said...

muge adik selamat balik.n bwk balik buah tgn untk abg..keh3

manusia -.- said...

EnciK AxixOu ; aminnn . layangg dop ke abg adik kabo . HAHA ;S