suratan (FINAL)

ASSALAMUALAIKUM andd helo helo (sambil kenyit kenyit mata)



masuk hari ni dah berapa minggu tah aku kenal dia . sekali tengok macam pendiam , seratos kali tengok macam bisu , ghupe nya macam burung murai . bila bercakap tak reti nak diam . kena bagi penampo sedas baru diam . GRRR -.-

-

dulu . aku tak penah pon terpikir kisah cinta aku akan berakhir macam ni . tak penah sekali pon aku terpikir nak terima calon suami pilihan keluarga . yelaaaa . orang zaman sekarang masing masing nak kawen dengan pilihan hati sendiri kan . emmm -.-'



tapi , lepas aku kenal dia selama beberapa minggu ni . tetiba aku macam terpikat pulak dengan perangai dia . tak penah sehari pon dia tak mesej aku . walaupon takde la mesej sampai beratos ratos sehari . sekurang kurang nya , aku tau dia ingat aku (EHEMM)



ada satu malam tu . dia call aku . dia cakap nak percepatkan majlis kitorang . aku tak tau macam mana nak jawap . walaupon dalam hati saya setuju ! saya setuju ! ! (SAYA TAK GATAL ! BETOLLL) bila pikir pikir balik , kapel lama lama pon tak menjamin lagi kita akan kawen dengan orang tu . jadi , aku terima je la dengan hati yang terbuka sambil melompat lompat macam kera makan belacan . err -.-


'semoga bahagia'

-

-the end-


; cerita ini hanya lah rekaan semata mata . tiada kena mengena dengan hidup ataupon yang telah meninggal dunia . OK bye .


; macam mana nak kawen awal . mak aku baru je WARNING ! tak bagi aku kawen lagi . umo 25 baru bolehhhhh . OK laaaa . OK laaaaaa T__T


;  pertama kali dalam hidup , adik aku cakap aku seorang yang rajin membaca . terima kasih novel (HAHA)




-bye-

2 kata saya baik . TQ ;P:

EnciK AxixOu said...

ok..kesimpulan???mmg t'gantung cam jambatan pulau pinang...bezany ade permmula n penhujung...tapi cerita anda.xtau mane permulaan mane penhujung..

manusia -.- said...

EnciK AxixOu ; kesimpulan nya , takdop mendeee nop apdet . HAHA ;O