bercinta

orang nak bercinta , kau pon nak bercinta . sekarang ni , budak budak umo duablas taon pon dah pandai bercinta cinta bagai . biasa la dunia dah maju , zaman dah moden -.-' OKNEXT




kalau bukak HOME facebook . harusla berbagai bagai status orang lain kita boleh tengok kan . memula aku tengok status sorang tu , B,ILOVEU . OK fineeeeee . kau bahagia , aku tak . lepastu .malam kang aku bukak . sekali tengok , budak tadi post AKU BENCI KAU LAH SETANNN ! . OK fineeee kita sama . esok dan seterus nya status dia belambak lambak dekat home . bahagia , lepastu gaduh . relationship sehari lima nam ratos kali tukar . dengggg T__T

-

halamak halamak . kuss semangat . korang takde henset ke . nak gadoh pon private la sikit . ape hal macam nak seluruh dunia tau BEB ! halaaaa halaaaa aku pulak yang serabut tengok . kau tak kesian kat aku ke . post la status hadith hadith ke ape ke . tak senang la macam ni . hakalaaa nak rimov awak boleh? HAHA -.-'




Facebook bukan tempat untuk luahkan segala masalah . ade jugak masalah yang orang lain tak perlu tau . pehlis la !




-bye-

2 kata saya baik . TQ ;P:

NisaAdnan said...

agaknya dia igt mmg fb tu dia sorang je yg ada. kihkih

manusia -.- said...

NisaAdnan ; agak ah . sabo je laaa ;)