geli

penah tak korang masuk toilet awam ke , takpon toilet dekat asrama yang memang kena kongsi secara beramai ramai lepastu nampak TUALA WANITA (skima kan?) merata rata . dekat celah tu . dekat celah ni . perempuan je la . kalau tandas laki ade menatang ni , itu aku pon malas nak pikir la kenapa bla bla blaaa





ape korang rase? korang ambik dan tolong buang dengan rela hati ke? geli kan? aku tak paham la sesape yang empunya kerja tu . pikir sikit la , orang tengok darah kau KOT . aku tengok yang sendiri pon geli geli , tengok yang orang apetah lagi 

-


masa zaman sekolah dulu . penah ah masuk toilet . nampak tuala wanita ade darah darah bagai siap salotep lagi dekat dinding . HOI , sape punya angkara la agak nya . boleh ganjaran limaratos ribu ke buat macam tu haaaa semput . 




kau punya . buang elok elok la . takyah nak tayang sangatla mende macam tu . takde orang suka tengok pon . saitonn je suka -.-




-bye-

4 kata saya baik . TQ ;P:

Cik gigi kaca said...

saya suke.kakakaka

manusia -.- said...

Cik gigi kaca ; hey gila kau nOks . HAHA .

Cik gigi kaca said...

jum blaja wat dudel mau.alahai !mak bosan noks hui.kuikui suke versi lemah:

manusia -.- said...

Cik gigi kaca ; mak tak kretif dan inovatif . mak malu kepada semua yang pandai kofkof (ekskiusme , batuk sket ye)