ikan adalah protein

OK hari ni bukan nak cerita pasal piramid makanan . -.-

dulu . ayah saudara aku penah bela/ternak (lantakk) ikan keli . dari telur kecik kecik , sampailah jadi besar siap pandai melompat dari kolam dan menyusur sup supp berdesup atas pasir untuk melarikan diri bla bla blaa .bukan ini yang aku nak cerita sebenar nya . HAHA bai.

-

aku suka makan ikan keli . kau? tak suka pon adeakukesah . =.= dulu aku belasah je makan bahagian kepala ke . ekoq ke (amboi peliak eh bunyi nye) HAHA T__T




tetiba satu hari tu . aku beli bahagian kepala . masa nak makan tetiba rasa macam nak tilik ikan tu . gluppp . aku pon cakap kat kawan aku . apehal kepala ikan ni macam kepala ular . haishhmen . terus macam nak muntah . lepas kejadian , aku tak penah lagi nak makan bahagian kepala . gerunn . ekoq takpe -.-'





; ular pon aku geli . sentuh penah . pegang tak penah . sebab dia lembik lembik . aku geli tauuuuuu mende lembik macam tuuuuuuu . hilang kejantanan aku . HAHA (i perempuan U)






-bye-

1 kata saya baik . TQ ;P:

fany wany said...

saya geli tengok ular, belut dan yang sewaktu dengannya. ekekeke