mesti tengokk

'sumpahan puaka'


ambik kau . kasi besar besar sikit tajuk cerita dia . panas lagi dekat wayang ni habak hang . tengok la . mesti korang TAK akan menyesal  =.=




1. cerita seram pertama yang aku tak menjerit melolong macam orang kena histeria . siap tido lagi .OKbai




2. cerita ni sepatot nye 18SX bukan 13PL . sebab banyak unsur ketidaksopanan dalam berpakaian . asik berkemban je 56 jam -.-


-



3. semua pelakon orang lama lama . takde ke yang hensem hensem sikit . halamak






4. popcorn berjaya dihabiskan sebelom cerita habis . nampak tak kebosanan yang melanda? tak nampak? kesah pulak aku . HAHA





5. bila habis semua orang tepuk tangan menandakan cerita tu seeedap sangat






6 . aku keluar sebelum lampu wayang di buka . kelakar kan? tak? pedulikaaan


kiut tak saya lompat . hahahaktui 





tapi aku tak tau la mungkin korang tengok best kann . pandangan masing masing




; sudin , saya nak mandi ni . taknak tengok ke? (skrip ni paling lawak dalam cite tu aku rasa . terus tanye kazen , sape eh penulis skrip cite ni. hadoi . serammmm)





dari lima bintang , aku bagi nammm bintang (EHH) -.-'



-bye-

0 kata saya baik . TQ ;P: