16 haribulan harituuu

haritu . 16 haribulan . kazen aku tunang . aku takde la bizi sangat . sebab memang dah ramai yang tolong buat itu ini . tapi , biasa lah . aku haruslah jugak buat buat bizi (( tangan ke dada mata ke atas ))



-



mak mertua dia . masuk masuk terus duduk dan sarung cincin . aku tak sempat nak snap gambar banyak banyak . terus aku laung mak cik sabar laaaa . hak alahhh (( dalam hati ))


-


ni kazen aku . amboi amboi dah jadik tunangan orang kau . akuuuu? (( menangis sendiri )) T__T
dulu mak aku selalu cakap nak ambik dia ni jadi anak angkat . sebab dia rajin belajar . aku malassss . sekarang tak lagiii (( KOT ))


-


tunang dia ni dulu sewa rumah sebelah rumah kazen aku ni . dari situ laaaa terbit nya sinar cinta dari mata turun ke hati la apa la bla bla blaa sampailah sekarang dah bertunangg . ade cerita kelaka pasal kazen aku dengan mamat ni . tapi , takpe la . maluuuu pulak nak cerita (( boleh blaah ))



-


memula kazen aku mintak tolong aku jadik pengiring . ejas ejas kain dia , tolong pakaikan cincin dekat tunang dia (( EHH )) HAHA -.-" . disebabkan aku ni adalah seorang yang pemalu , penyegan penyilu . jadi , aku suruh je la orang lain . aku cakap nak ambik gambar (( walauponnn sebenarnya ))






: selamat bertunang . semoga jodoh korang kekal hingga akhir hayat . aminnn .



p/s : terima kasih tak terhingga kepada tuan kamera sebab sanggup pinjamkan kamera untuk sementara waktu (( menangis terharu . tah tak paham tetiba emosi )) HAHA .








-bye- (( selamat malam sayangs ))

2 kata saya baik . TQ ;P:

EnciK AxixOu said...

dah 2 kita bile lagi

manusia -.- said...

EnciK AxixOu ; au ah . tggu jeng masuk minang je ningg ;D