HEY FACEBOOK ! GRRRR ; #





satu = semakin apgred chatbox dia , semakin bertambah kebencian aku nak online chat (( amboi kemain ayat hipotisis kau! ))





dua = apehal sekarang kemain ade timeline bagai . HOI . susah aku nak stalker si polan dan polun dan pulon serta palun tu tauuu . merumitkan kerja aku je =.=
(( motif emo? semua nak ade header sekarang . boo booo ))



-



ketiga = walaupon aku dah bosan dengan facebook , kenapa aku tetap login logout login logout bila duduk depan laptop . ah tak paham . ni mesti bagi ayat ayat ni (( asal ketagih sikit , bomoh . apehal? ))







keempat = kenapa kau tak salahkan diri kau sendiri . kenapa kau buat facebook . kenapa kau tak diactived kan je . kenapa kau , kenapa kau , kenapa kauuuu OKbai .
 (( aku tak tau nak apdet ape sebenarnya . HAHA -.-" ))







-bye-

2 kata saya baik . TQ ;P:

EnciK AxixOu said...

yang hp 2..boley mintak no ny x????

Diayoi said...

inbox pliss ! ;D