ikhlas daripada

adik aku yang ke-enam (( nyaris nyaris aku lupa . itu lah kalau dah adik beradik ramai kata nyee -.- )) baru je dapat result PMR 






hari tu lepas je dia balik dari sekolah ambik result bagai . adik aku yang ke-tujuh yakni yang paling last
 (( motif expleng detail detail apehal kau )) tanye la dia dapat result berapa kan . dia jawab empat jeee . matematik susah la sejarah susah la ape laaa bla bla blaaaa 






last last dapat tau dia tipuuuu . padahal dapat 8A's (( dushhh! )) . ishh ishh tak ku sangkaa . sama 'bijak' macam kakak dia jugak . mana tumpah nye kuah kalau tak ke nasi . -.-"


-




; tahniahla buat adik aku (( dia ni pemalu sikit . ah tak paham . adik adik lelaki aku semua pemalu . kakak laaaagi la pemalu habak hangg )) . walaupon dia kuat main . merayau rayau . lepak lepak dengan kawan siang malam . tapi , result sangatla tak mengecewakan . sobs sobs terharu (( motif terharu? :# ))








; OH . kakak dia dapat enam je pon masa PMR dulu . OK la kann . enam B sebenar nya . HAHAHA T__T







-bye-

0 kata saya baik . TQ ;P: