saya menangis bila rindukan awak dan ombak itu menjadi saksi cinta kita

pehh . agak sendu dan menyentuh hati tajuk aku malam ni =.="




aku muskil dekat FB berlambak manusia tak kira dato' datin puteri gadis cantik lelaki tampan sume duk pompangpompang apdet status pasal 'ombak rindu' . ade yang cakap sedih . saya nangis sampai se tong sampah tisu habis ((kemain ayat aku)) . ade yang cakap , terbaikkk . wajib tonton ((baiklah baiklah))


-


jadi , dengan membuang masa nya ((sebab baru nak tengok)) . aku pon pergilah dengan harapan aku akan menangis dan lap air mata dan hingus guna baju orang sebelah . tapi , maafkan aku . itu semua mimpi semata mata . aku boleh pulak mengantuk tym tengok cerita tu . patotla ramai wanita di luar sana menangis . memang banyak scene nangis nangis air mata palsu dalam tu . tapi kenapa aku tak menangis ((roy roy hati kau keras))






oleh itu . dengan berbesar hati suka saya nyatakan di sini , dari lima bintang aku bagi bulan untuk cerita 'ombak rindu' tersebutttt . sekian , terima kasih .







; adik adik yang belum akil baligh takyah tengok cerita ni . banyak adegan yang memukau mata berdosa aku tengok tadi ((benci)) tak baik tau korang berasrama depan orang ramai -.- ((tutup mata))






-bye-

2 kata saya baik . TQ ;P:

EnciK AxixOu said...

wow . mak datin . weh ! neh bkpe bdk2 bwh umor cm midah g tengok cite gitu . ish3

Diayoi said...

EnciK AxixOu ; mannada bwh umo . ats umo dohningggg . haha,