tragedi


tajuk kemain macam cerpen pulak . kejadah sunggoh . hai semua .





sirius aku cakap . aku boleh berjalan lama lama . walaupon kaki lengoh segala . tapi , itu takkan menjadi penghalang nya . tajuk cerpen , ayat pon cerpen . lantak kau la labuu . percaya tak , aku pernah pengsan di khalayak ramai? apehal pulak orang tak caya kan . tengok muka aku pon nampak sangat tak pernah menipu -.-'


-


masa tu puasa . walaupon hari tu aku tak puasa . biasalah perempuan . petang tu aku ikut kakak aku pergi bazar . korang tau lah bazar macam mana kann . orang ramai macam tengah buat rusuhan . padahal bukan nak membeli sangat . tensen tau . kita ni dah lah bujang . nak masak pon tak pandai sebab tak masuk kelas memasak lagi . haa alasan . nampak?





tetiba aku dah rasa semacam . telinga aku tak dengar . nak cakap pekak , apehal pulak tym dekat bazar boleh jadik pekak . ehh boleh begurau pulak . lepastu badan rasa tak larat sangat . mual mual pon ada . mengandung , Oh tak mungkin . mata berbalam balam . nampak tak nampak je . walaupon selama ni rabun . nampak lagi kot . tetiba pandangan aku dari kabur terus gelap . aku terus peluk kakak aku . dua dua jatuh . baru tak nampak jatuh sorang sorang . HAHA .






lepas di bawak ketepi . minum minum air depan orang puasa sampai orang tengok telan air liur gulp gulp . OK lah . takde dah rasa nak pengsan . cuma mual mual tu tak hilang sebab aku susah nak muntah . tapi,  Alhamdulillah hidup lagi sampai hari ini












itu lah pengalaman pertama yang tak dapat dilupakan T__T
pengalaman seterus nya akan menyusul kemudian . sekarang aku kena stadi . besok aku ada inteviu . doakan saya kawan kawan ;)






BYE

0 kata saya baik . TQ ;P: