lelaki


oh bertemu lagi kita . rajin dan bersemangat pulak kau apdet blog eh syahidah . emm =.=




OK . bukan nak cerita pasal lelaki yang akan jadi bakal suami . jenis jenis lelaki yang tidak patut di cintai ke apa . tidak lah ku tahu pasal itu semuaa . tahun lepas , dengan izin-Nya dapat lah aku sorang anak sedara . lelaki . dan sangat sangat hensem . meow meowww -.-


-hadif zafran-


sekarang hadif dah nak masuk 7 bulan kalau tak silap aku . dia dah pandai bosan makan nestume . nak makan pizza pulak agak nya . khelas kau . dah pandai membebel sepatah haram pon tak paham . mengutuk mak sedara pon tak tauu . takpa . takpa . kaki semakin axtiv .asik nak berjoget je lompat lompat . suka cakar muka sendiri dan sesapa yang dekat ngan dia T__T . dan aku semakin hari semakin geram dengan dia . OK fine . rindu nak main main ngan dia . emm 






lepastu . hadif dah jadik abang . bukan ibu dia yang terberanak lagi . tapi mak sedara dia . dan yang penting bukan aku . uhuk kursus kawen pon bolum . macam manaaa?




-muhammmad faris-



taon ni . dapat lagi sorang anak sedara . pon lelaki . Alhamdulillah . semua adik beradik aku gembira sakan la nohhh . lama takdak baby . tetiba kat rumah ada baby menangis ngaa ngaaa . kiut kan adik faris nangis? HAHA




faris so far ok je . takde meragam sangat . pandai nangis manja tym nak susu . dah pandai nak menegur . mata kelip kelip tengok orang . tidur kalahkan orang besar . tengok gambar pon tau . tetiba kepala dah jatuh dari bantal . haishhh -.- takde apa sangat nak cerita pasal faris . sebab dia kecik lagi . sebulan pon belom noks . 














; ok . kita tunggu yang ketiga pulak . hehe . semacam je gelak . -.-'





BYE


1 kata saya baik . TQ ;P:

✰ bintang| HATI ✰ said...

comellllll ah ank sdare awoppp ,, bulatttt mata hitamnya ... =)