Fikree


hai sayang sayang



aku nak cerita pasal seorang lelaki . nama dia fikree dan aku suka dia . sekali lagi aku suka dia =.=
mula mula aku tengok dia . masa tu dia dengan dua orang kawan dia . kawan dia pon hensem . sorang agak jambu sikit . dan sorang lagi hensem . tapi , aku tak berkenan . aku tengok fikree je . tak tahu lah dia perasan ke tak aku tengok dia # memang tak laaaaa







dia biasa je sebenar nya . tapi , pada mata aku dia hensem . tak kesah la apa orang nak cakap kan . yang penting apa yang kita nampak dan kita suka .so go on beb . go onnnn # apa yang aku membebel ni?  ARGHHH -.-' tapi , aku tak pasti dia dah berpunya ke belum . ada jodoh tak kemana # tangan kedada , mata ke atas



-fikree berbaju purple . oh sy suka purple-




fikree ni salah sorang host dalam rancangan 'hello bro. tolong masak' yang di tayangkan di astro . pernah tengok tak? yang duaorang lagi tu bekas peserta masterchef . fikree ni aku agak agak dia pon chef KOT . untung nya kalau dapat suami pandai masak . ohmakaiii -.-







fikree orang utagha . mak i tak suka i kawen dengan orang jauh . maka nya  maafkan i fikree . i terpaksa tolak pinangan u # haaaa itu dia makan nyaaaaaa







BYE

0 kata saya baik . TQ ;P: