potong


macam mana puasa? # kata bulan puasaaa . memang soalan macamni lah yang akan selalu dijadikan pendahuluan karangan darjah lima cempaka ini . Ohmai cempaka gitewww . kau ado? -.-'






zaman muda muda dulu . aku memang tak ubah seperti lelaki . tak kira perangai mahupon penampilan . aku suka panjat pokok . aku suka lastik burung . aku suka tangkap ikan . makna kata semua yang budak laki buat , aku pon nak buat . dan yang penting masa muda muda aku jarang berambut panjang seperti gadis gadis lain . ikat tocang letak bunga reben semua . rambut aku adalah sama dengan abang aku # macho kan aku? HAHA . bila adik aku tengok balik gambar zaman muda aku , dia cakap kenapa aku macam lelaki . lepastu dia gelak . OK fine =.=







tapi , itu dulu . sekarang tidak lagi . aku sama seperti perempuan perempuan lain . seorang yang lemah lembut dan sopan santun #tumpang lalu 


-



aku dah lama tak berambut pendek sebenar nya . last potong dua tahun lepas kot . maka nya sekarang aku nak potong lagi . pedulik ah apa yang masyarakat nak kata #amboi bukan main masyarakat . 
1



2


3





potong macam yang no3 ni ok kot . emm emm =.= pening kepala tak tau nak potong macam mana . mesti mak aku suka kalau aku potong macamni . rambut panjang , kalau bangun tidur tak ubah macam hantu kak limah #tapi versi kiut . kahkah




; mud berpikir -.-







BYE

0 kata saya baik . TQ ;P: