tadika dan kanak-kanak


kelmarin aku dengan sepupu dapat inteviu dekat tadika . memula macam taknak pergi , sebab kebetulan haritu jugak sepupu aku yang baru kawen bersanding dekat rumah husband dia . sekali lagi , husband . OK nicee sangat bunyi nya =.= 
disebabkan sepupu aku semangat nak pergi inteviu tu , aku pon join je lah . walauponnnn







ramai jugak yang datang inteviu hari tu . akak dekat situ bagi kitorang borang untuk isi maklumat diri dan soalan . kene tulis dari rumi ke jawi , bahasa melayu ke english dan yang paling cepat aku jawab adalah isi tempat kosong bahasa melayu . aku suka bahasa melayu . budi bahasa budaya kita . memang takde kaitan pon takyah nak pelik . masa jawab soalan tu aku tiru je orang kat sebelah sebab takde pulak dia cakap tak boleh tiru cuma dia cakap jawab sendiri . kahkah -.-'








lama jugak tunggu turn nak inteviu . bila sampai time aku , dia tanya macam macam . aku pakai hentam je . contoh nya apa beza kasih sayang dan cakna . aku jawab cakna ambil berat dan kasih sayang adalah kasih mengasihi . tergelak akak yang inteviu aku tu . aku cakap tak tau macam mana nak jelaskan . whatever . HAHA 
lepastu akak tu tanya boleh nyanyi tak? aku dengan dahi berkerut kerut tanya nyanyi lagu apa kot kot nak suruh nyanyi lagu iklim suci dalam debu ke apa kan . aku pandai je kalau lagu tu . well artis # ehemm
dia cakap lagu budak budak . dah nama mintak kerja dekat tadika kan . berangan lah nak nyanyi macam dekat AF # boleh berammmmmb









untung sabut timbul # tetiba . aku biasa jugak layan lagu kanak-kanak dengan anak sedara . anak sedara takde lah beria sangat , mak sedara je over . LALALAA . so , aku cakap nak nyanyi lagu baa baa black sheep . aku nyanyi lancar je . akak tu semangat je tengok . mesti dalam hati dia pelik macam mana budak ni boleh hafal lagu kanak-kanak . dahla suara best. KAHKAH -.-
itu pengalaman pertama aku inteviu dekat tadika . kelakar







nah . for youu








-bye-

0 kata saya baik . TQ ;P: