tekad


heyhoo everyone



hari ni aku tekad macam mana sekalipun aku akan tetap apdet blog yang nampak macam sebatang kara dan seperti retak menanti belah je ni . saya karam di lautan dalam melaporkan . haa semput . dah dua hari kot aku taip , lepastu save . aku taip save . then , aku mark terus delete all . begituu oh mengapa kau pergi mengapa kau kecewakan mengapa kau hancuri mengapa kau menghinakan 







pernah tak korang dengar kalau baby pegang kaki lepastu masuk mulut , orang tua tua cakap dorang bakal dapat adik # yey yey haa begitu . nampak tak kegembiraan yang aku tonjolkan kat sini? ah lantakk . anak sedara aku . dua dua pon pegang kaki lepastu masuk mulut . semakin larang , semakin dibuatnya . hipotesis menaik nama nya ni . so, apa pandangan korang? dah macam tajuk karangan habak hang



-


sejauh mana kebenaran nya itu kita tak tau . orang boleh cakap , tapi kalau tak dengan izin Allah . mende takkan jadik jugak . haa begitu . jadi doa doakan kakak aku dengan kandungan baru nya selamat . ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh betol kew? haa itu kita tak tau . LALALALA ~







-bye-

0 kata saya baik . TQ ;P: