pagi ini


Alhamdulillah masih lagi di panjangkan usia pada waktu apdet entry ni . aku semenjak lima menjak ni selalu bangun awal # kantoi bangun lewat sebelum ni . hiew hieww . lepas solat subuh kalau nak tidur balik selalu kena kejut . anak sedara aku spisis bangun awal , sebab malam malam pukul 9 dia dah tidur habak hang . orang lain semua sibuk kecuali aku . siapa? ye aku =.=


-




lepas hantar anak sedara ke rumah pengasuh . aku macam biasa memang tak tidur . bila dah bangun perut mesti lapar . rasa macam tak tertahan # 'ter' menunjukkan sangat ok lantak hang la . pagi tadi aku buat roti telor goreng mak esah ronggeng # aku tak tau kenapa aku kaitkan dengan mak esah dalam nama roti telor ni . HAHA nak resepi jugak ke? macam kelakar je . adik aku pon boleh buat KOT . cuma aku tambah susu nak bagi lemak lemak sikit kata khauu





HAVE A NICE DAY EVERYONE!







-bye- 

0 kata saya baik . TQ ;P: