calon suami


lama tak apdet blog. tetiba muncul dengan tajuk entry gatal macam tu. oh seprais sangat =.=
aku baru je tamat kusus pra perkahwinan dan tak heran la kalau tetiba tajuk ibarat pungguk rindukan bulan #kannn





memula aku cakap dekat mak aku yang aku nak ambik kursus kawen. dia gelak. ok sentap. mentang-mentang la anak dia takde calon lagi kan. takpe takpe. kursus kawen ni selama dua hari pada hari minggu. so, dekat terengganu jumaat sabtu. pendaftaran hari jumaat bermula dari pukul7.30 hingga pukul8. dan aku dengan jayanya pukul7.30 baru bangun. tak sedar bila aku off alarm. @^#$$#%. terjaga dari mimpi yang panjang, terbuntang bijik mata tengok jam dah pukul7.30 terus mesej kazen cakap baru bangun LOL #aku berpartner dengan kazen. maklum la takde pasangan kan. sob sob T_T



-




sampai dalam pukul8. beratur untuk daftar bla bla bla. ceramah dia tah aku pon dah lupa. HAHA yang aku ingat dia cakap 'orang bawak kereta besar, tak semestinya dia bahagia'. so far ok la. cuma kadang-kadang tersengguk-sengguk tahan ngantuk. biasa lah kan. majlis-majlis ilmu ni syaiton memang ada je nak bergayut dekat mata. asbestos sungguh. tak tahan sangat aku main game dekat fon. ajaibnya bila main game, tak mengantuk pulak. ah kerja syaiton semua ni. hiew hiew #syaiton jugak yang salah. nasiblaaaa







so, sekarang rasa nya dah boleh nak carik calon suami sebab rasa macam dah gatal-gatal mata tengok pelamin dekat butik tadi. HAHAHA -.-'
selesai satu kerja. tak payah nak fikir lagi pasal kursus kawen.  HOYEY



-











-bye-

0 kata saya baik . TQ ;P: