aku dan saman


oh hari ni Malaysia lawan Thailand. aku semangat je tengok #sebab semua orang dalam rumah tengok. kalau tak tengok rasa macam melukut ditepi gantang je. apakah? jatuh cinta pandang ke150juta dekat matyo. ohmai. ohmai. tapi kalah jugak. takpe. mungkin takde rezeki. yang ada kaitan dengan tajuk hanyalah aku. pasal saman takde kan. ni nak cerita nya







first kena saman masa baru je dapat lesen motor. tapi bukan aku lah yang kena. sebab aku pemalas nak bawak. kazen yang kena. alkisahnya, masa tu tengahari. bayangkan matahari tengah tegak atas kepala hotak hang. bawak motor skuter besar. akak aku punya. lampu tak pasang. polis cakap 'nape tak pasang lampu?' kazen aku jawab 'eh bukan malam je kena pasang lampu?' LOL . inilah dia contoh, orang tengah bagi ceramah tym ambik lesen dulu taknak dengar betol-betol. dah ini makan nyaaa. merasa lah RM50 melayang








yang lain-lain semua kene tegur je la dengan polis. tapi, bukan aku. kazen. HAHAHAHA. biasalah puteri lilin. mana nak bawak moto kan. #tetiba je puteri lilin
satu hari tu kazen aku bawak moto. dan dan jugak lesen dia mati hari tu. tapi dia tak perasan. bila polis cakap'oh lesen awak mati ni. tapi takpe lah hari ni jpj tak bukak. tapi, macammana nak bawak dengan lesen mati?'
dengan semangat aku mara kehadapan dan bercakap dengan tegas nya' takpe saya bawak. saya ada lesen. dan yang penting lesen saya masih lagi hidup. segar bugar bak hang' kau ado?


masa ni muka nampak gemok je. tapi, sekarang berat dah turun sebab dah beberapa hari makan nasik lambat. kau ado sibuk macam aku? HAHA sangatt






oh oh yang terbaru. masa tu ontheway nak ambik mak balik kerja. bawak kereta dengan berhemah nya sambil menyanyi-nyanyi riang. tengok kat depan, ala roadblock. deng youu. tym ni jugak nak buat nya. takde risau sangat pon. sebab tau lesen mati taon depan. mula-mula nampak polis pakai spek hitam. muda lagi. aku senyum je. bukan nak ngorat pon. senyum kan sedekah. lepas. sampai je polis ke-dua. dia tengok roadtax. aku dah gabra sikit. sebab aku memang tak tau roadtax tu hidup ke mati. mula-mula dia lepas. lepastu dia cakap guna wokietoki. polis yang 'muda' tadi tu suruh ke tepi. dalam hati panas je. ni mesti ingat aku takde lesen.
dia mintak lesen. aku bagi.polis tu terus cakap kat polis tadi 'dia ada lesen daa' HAHA mesti dia ingat aku tingkatan tiga kan. yela umur 15 mana boleh ambik lesen kereta lagi #tutup muka. maluuu ah


ni anak no-dua saya. gerams



hari tu akak sulong aku sibuk suruh buat nasik telor. pernah dengar tak? aku tak pernah buat sebelom ni. tapi mende ni senang je. goreng-goreng lepastu potong kecik-kecik gaulkan je. eh harapkan orang tengah mengidam kalau tak memang tak laaaaa nak buat nya
akak aku makan sampai tiga kali tambah. tak paham kenapa. #HAHAHA
lepas masak, semangat ok dia susun timun dalam pinggan semua. lepastu ambik gambar =.=



ini diaa. adik aku cakap 'eh lepas edit nampak sedap pulak' #apakah? menyampah




pelik kan entry aku . dari saman dah bercampur semua cerita. pedulikan
dah pukul 2:28 AM. tak sedar masa berlalu. huarghhhh masa untuk tidur. besok nak kena bangun awal lagi. hari jumaat pon ada kerja. sighhh -.-'



jom folo saya. buat dah lama. tapi sampai sekarang tak reti main. LOL LOL kesian. takyah gelak sebab followers baru 6 orang . hiewhiew








ok bye-

0 kata saya baik . TQ ;P: