liku-liku kehidupan


ok alkisah nya pasal kelmaren. tapi baru hari ni dapat cerita. ok lah begitu begitu begitu #merepek. okbai





kelmaren aku macam biasa la bangun semayang subuh. tidur kejap. mak kejut. antar dia pegi kerja. balik. lepak jap. on segala laman sosial yang ada menggedik tak tentu hala bla bla bla. dalam pukul 10.30 siap siap nak keluar. banyak kerja menanti. carik cincin kawen. bukan aku. tapi kazen. paham kan? ok bagus







balik dah tengahari macamtu. sampai rumah. nenek buat muka sedih. dia cakap pintu semua TERkunci. dia keluar. nak masuk rumah tak dapat. sebenarnya dia tekan punat kunci pintu tu. tapi, dia lupa. itulah bila kita dah tua. penyakit lupa akan semakin menjadi-jadi. nak marah pon tak guna. semua dah terjadi. aku cuba jugak pusing-pusing rumah. mana tau kan ade pintu lupa nak kunci. tapi non hado maka nya. aku dah pening. pikir nak pegi kerja lagi. baju pon belom iron #picit-picit kepala








dengan baki kredit 24 sen. aku miskol mak aku. harap-harap dia kol aku balik. HAHA =.=
so, aku cerita la pongpangpongpang. kebetulan mak aku ade simpan kunci. masuk kereta, pergi ambik kunci. drive macam orang gila. ye memang aku gila pon time tu. pikir banyak kerja lagi belum siap.
balik, bukak pintu semua. siap-siap nak pergi kerja. dan dan nak pergi kerja mak kol suruh ambik barang. nenek pulak suruh hantarkan dia pergi kedai #hantuk-hantuk kepala. ke hulu ke hilir ke hulu lagi ke hilir lagi ke mana saja wassini. tetiba









drive pergi kerja macam orang gila. sebab kelmaren adalah hari gila aku. HAHA pon bolehh.
sampai, bos dah terconggok. nasib dah bagitau kawan aku awal-awal yang aku datang lambat. kalau tak nayaa. tunduk sambil kuis kaki dekat lantai la jawab nya. =.=
balik kerja. semayang isyak terus tidur. phiewww penat ok.
hari ni aku dah tak gila. jom kawan. apakah? -.-'












-bye-

0 kata saya baik . TQ ;P: