hai ,



kalau lama tak apdet mesti orang cakap 'dah penuh blog aku dengan sarang labah-labah' tapi blog aku ni walaupon dah lama tak berpenghuni dan terbiar usang takde pulak nampak penuh dengan sarang labah-labah nyee. ok gurau-gurau. meh gwiyomi skali #pui muntah






disebabkan laptop sume dah tamat riwayat mereka dan malas nak baiki. duit brim pon dah lama habis kan. ape kata bagi lagi sekali sempena nak mengundi ni. eh apa salah nya. pancing lah undi orang-orang macam aku yang takde hala tuju tak tau nak undi apa. kata satu undi tu berharga. HAHA 
sebabkan takde laptop lah aku lame tak apdet blog ni. kesiaan. nasib la ade tab yang murah tu. dapat aku melempiaskan nafsu main candy crush , 






ok. tu je lah apdet nye. tak tau nak apdet apa. dalam kepala dah penuh dengan hal kerja je. takde space untuk yang lain. maka nya, sampai di sini saja cerita saya. sekian, harap kerjasama dari pihak tuan. 







-bye

0 kata saya baik . TQ ;P: