ramalan cuaca




aku di lahirkan pada bulan disember. takde orang tanya pon kan? HAHA. takpe takpe kak ton tak kesah. dah tetiba kak ton pulaaaaak. lantak kau




DISEMBER
  • Sangat setia dan pemurah.
  • Bersifat patriotik.
  • Sangat aktif dalam permainan dan pergaulan.
  • Sikap kurang sabar dan tergesa-gesa.
  • Bercita-cita tinggi.
  • Suka menjadi orang yang berpengaruh dalam organisasi.
  • Seronok bila didampingi.
  • Suka bercampur dengan orang.
  • Suka dipuji, diberi perhatian dan dibelai.
  • Sangat jujur, amanah dan bertolak ansur.
  • Tidak pandai berpura-pura.
  • Cepat marah.
  • Perangai yang mudah berubah-ubah.
  • Tidak ego walaupun harga dirinya sangat tinggi.
  • Benci pada kongkongan.
  • Suka berlawak.
  • Pandai buat lawak dan berfikiran logik
 yang ni mengikut kajian Dato' Fazilah Kamsah kate nyeeee



lain-lain aku malas la nak sentuh contohnya setia, pemurah, jujur amanah dan bertolak-ansur. tak tau nak cakap macammana. dah memang sejak azali macamtu kan. HAHAHA baca boleh percaya jangan woi




aku nak sentuh pasal bersifat patriotik. aku rasa yang ni agak betol jugak. patriotik takde la semangat berkobar-kobar dalam politik. woi sana woi sini. biasa lah semangat patriotik kau apa tau. tak ye. tak tak. sebab i tak minat politik-politik. aku suka tengok cerita pasal maruah negara. tak percaya kan? biasalah muka jahat macam aku ni siapa yang nak percaya T__T
aku suka tengok cerita libas. pernah tengok tak? ehh orang lahir bulan doblas mesti pernah tengok kan. kata semangat patriotik. haa kata kau





cerita libas ni berkenaan pertandingan libas/sepak takraw demi mempertahankan bola pusaka habak hang. aku sampai nak menangis bila scha cakap ; aku rela demi mempertahankan maruah negara. tak tau kenapa. nak cakap sedih takde kena mengena pon. pelik. putus cinta pon tak sedih. tengok libas boleh pulak nak menangis. biasa lah, semangat patriotik. semangat bercinta takde pulak tulis kat atas tu. HAHAHA =.=





ok tu je la. have a nice day! tetiba 







bye


0 kata saya baik . TQ ;P: