Mesin atm

Oh hai. Sehat?

Sekarang ni macam-macam kes kecurian, rompakan yang kita dengar. Dunia dunia. Duduk rumah pon macam tak selamat dah sekarang. Ooh nak cerita pasal mesin atm tadi kan? Ok ok.

Macamni. Tadi pegi 7e. Nak ambik duit barang seringgit dua. Ada la makcik ni tengah ambik duit. Muda lagi. Maybe dalam 35 40 macamtu. So, aku tunggu la belakang dia. Lepastu tetiba dia tunjuk kad atm ' dik, kad ni boleh guna ke kat sini? 7e ambank. Dia punya kad bank islam. Ok. Aku cakap boleh. Dia macam blur gitu. Dia bagi kad atm dia. ' dik tolong buat boleh tak? Akak tak pandai. Keluarkan dalam seribu dahla.

Aku pon tolong la. Takkan la taknak tolong. Nyombong sangat kau ni. Akak ni tak pikir ke. Kot-kot la aku ni orang jahat ke ape ke. Memang la tak di nafikan tengok muka baik, lembut, ayu orang nya. Ehh nak jugak! Haha. Kalau lah tadi mungkin orang yang ada macam-macam niat jahat dalam kepala yang bediri belakang akak tu. Em memang malang tak berbau la kak nampak gaya.

Hati-hati k.

Sebab memang dah penah tejadi. Ada pakcik mintak tolong lelaki dia tak kenal ambikkan duit. Dan dan jugak budak tu ambik duit sekali dengan atm kad. Sian pakcik tu. Dunia sekarang tak sama macam dulu.

Ok dah? Bye.

0 kata saya baik . TQ ;P: