Tragedi oktober

Heyy. Lama tak menaip kat sini. Terlampau bizi * alasan lapuk. Tak lekang dek hujan. Haa tudiaa. Merepek ape tak tau.

Semalam. Tengah-tengah tidor. Rase kebas tangan. Habis menular ke lengan semua. Terdetik di hati. Kene penyakit saraf ke ape. Ye la kau bayangkan. Tengah tido. Tetiba tangan rasa kebas sakit menyucuk macam tuu. Istighfar panjang la kawan ni.

Aku pon bukak tochlite suluh suluh jari. Takde pulak la darah ke ape. Nak tido pon tak boleh. Macam ni la. Kau bayangkan aje kau tengah sakit gigi. Berdonyut donyut. Huishh macam mana nak tido. Lepastu aku bunyi sesuatu bergerak. Aku ni jenis sensitif sikit. Ade je bunyi pelik. Cepat sangat alert. Takde la penakut pon. Em

Aku bangun bukak lampu. Nampak menatang pelik. Kaler hitam. Tak penah tengok la sebelum ni. Dia boley terbang. Atee tak seram ke. Aku ni takde la penakut sangat dengan menatang terbang tapi tu la tak berapa nak berani. Lain kan maksud dia? Haha. Aku belek jari. Ade satu tanda merah bulat camtu. Bekas menatang tu gigit la kot. Isap darah ke ape. Bengkak berdenyut sekali pakej. Aku basuh dengan sabun. Letak ubat gigi. Rase sejuk sejuk. Kurang sikit la sakit nyilu segala tu. Boleh la arjuna beta tido. Haa dah kenapa kau arjuna beta pulak dahh.

Harini bengkak dah kurang sikit. Tapi rase sengal tu ade lagi. Bawak kete jari terjongket jongket pegang stereng. Sakit. Ooh menatang tu ade je lagi. Aku tindih dengan buku. Nak pukul sebenar nya tak sampai hati. Haa duduk la kau kat bawah tu. Lagi seminggu baru aku angkat buku tu. Hahaha

Ok. Tu je la peristiwa pahit yang tak dapat dilupakan. Aacum

Bye.

0 kata saya baik . TQ ;P: