balik kampung




ASSALAMUALAIKUM semua . HO HO HO balik kampung . mama buat HO HO HO HORLICKS ke? HAHA .



korang semua dah balik kampung ke belum? maklum lah raya dah dekat . berdebar rasa hati (EHH harus ke?) aku dah lama balik . suka sangat bila dapat balik kampung . jumpa sanak saudara nenek semua . PUYOO . tak sabar nak tunggu pagi raya . nak ulur tangan mintak duit sekupang dua (meh lempang guna kaki sket meh)



p/s : aku takde kampung . mak ayah aku semua asal sini . HAHA . yang atas tu drama je . LALALA -.-

-


amacam persiapan raya? semua dah cukup? aku err err . kasut raya takde . tudung raya takde T__T . raya ni pakai baju kurung dengan selipar jamban je la . berani kau gelak eh . aku tengah sedih menangis air mata tipu ni tak nampak ke? WUWUUU .



; ketika kita tengah bergembira membeli segala persiapan raya yang baru , ingatlah ada yang sedang bersedih . maka , ucaplah SYUKUR di atas kurnia-Nya . ALHAMDULILLAH .



-bye-

2 kata saya baik . TQ ;P:

EnciK AxixOu said...

sian kt awak kn .

manusia -.- said...

EnciK AxixOu ; hey . tak sangat laa ;O