dia suka kucing




ASSALAMUALAIKUM saudara dan saudari sekalian . ape habak? ceq harap sume sehat noh (AMBOI , kemain kau)


-


yang atas ni gambar adik aku yang bongsu dan sangat gedik . euu euu . bongsu memang macam tu ehh? aku bongsu pompuan , takde ah gedik macam dia ni . sebab aku seorang yang tegas , pemarah , penolong pengarah , pembantu penguasa DLL . HAHA ! OK . bye . takde kaitan .



adik aku sangat suka kucing . dia tak kesah kucing tu kucing jalanan ke , kucing kaki lima ke , kucing kaki lapan ke , dia belasah je . ye la . kami bukan orang berduit nak beli kucing parsi yang gebu gebu mahal tu bla bla blaaa -.-



aku ingat lagi . ada sekor kucing tu aku tak tahu dia kutip dari mana . dia cakap nak bela . mak aku memang tak bagi . tengok kesungguhan anak bongsu nya yang ibarat seorang atlit malaysia yang ingin memperjuangkan kemenangan di sukan SUKMA maka direstui jua akhir nya .


-

kau bayangkan peti surat dia buat jadi rumah tumpangan untuk kucing dia . OOH BTW , kucing dia nama JEF (wat the JEF) euuu . tah dari mana dia belasah cat , tetiba tengok dekat simen atas peti surat tu tertulis ' ini rumah kucing ' OK . FINEEE !



sebabkan dia ni terlalu asyik main dengan si JEF tu (tangan kedada , mata ke atas) .sampai terganggu aktiviti harian . nasi tak makan . kerja sekolah tak buat . baju sekolah sampai ke malam tak tukar tukar . mak aku pon cakap nak buang kucing tu . OK . sekian terima kasih .



dia tak perasan memula kucing dia hilang . balik sekolah , duk tercari cari namamu ku seru bagai . tak jumpa . lepastu mak aku cakap ah dah buang . satu hari tak makan tak minum pakai baju sekolah sampai ke malam . duk je dekat rumah kucing yang dia buat tu . kesiaaan -.-'

-

mak aku suruh pegi cari balik kucing tu . tapi dah takde . -.- beberapa hari kemudian , baru la dia OK . sebab jumpa dengan kucing lain . dia bagi nama SIKO . HAHA . kau buat kakak kau gelak macam kacang lupekan kulit dik (ERR) .



tengok . budak budak pon tahu erti kasih sayang . kau? 



-bye-

2 kata saya baik . TQ ;P:

Wani said...

erkkkk, saya tak suka kucing.
hehe

manusia -.- said...

Wani ; saya suka . tapi , kdg2 tak suka . pelik tak? pelik tak? HAHA .