AMBOI -.-

ASSALAMUALAIKUM semua . orang lain dah berabad lama duk cerita pasal raya . aku baru nak cerita . apekan daya . orang sibuk macam aku memang macam ni . terima je lah nOks (tangan ke dada , mata ke atas)



macam yang aku cakap sebelum ni . aku takde la raya meriah sangat . kasut kasut bertumit tinggi pon takde . selipar jepun je yang ada . takpe . aku tetap nampak kiut (muntah la . tak kesah pon)


-

malam raya . orang lain sibuk kemas rumah . letak kue raya dalam balang . aku sibuk packing gudis beg (I tak berapa pandai BI sir, so sori) . penat kau takyah cakap . memang tak dapat digambarkan dengan kata kata maupon puisi syair bagai . besok nya bangun lambat , sebab kepala dah berdenyut T__T


hari raya pertama macam biasa lah . pegi raya rumah sedara mara kata kau . mengumpat sebalang dua apa de hal (taubat la sayang)

-

lepas dah bosan ngumpat . ning baizura sudah . ziana zain sudah . lee min ho pon sudah bla bla bla . kitorang pon konvoi pegi rumah terbuka . makan FREE weh (sambil wat muka naga tasek chini kelaparan)

-

tiga singgit . tiga singgit . -.- apehal muka aku putih semacam . err err . besar der rumah orang ni . tetiba aku rasa nak jadik bibik kat rumah tu . nak jadi bini no2 , macam tak munasabah (Ehh boleh bergurau pulak!)



raya kedua memang tak berapa nak berhari raya sangat la . keluar pegi carik barang . kau bayangkan , orang lain sibuk beraya , tapi kami tak . sobss . nasib la duit raya tahun ni dapat lagi -.-



banyaaak sangat kerja nak kena buat . sebab raya kelima kakak aku kawen . kepala berdenyut jangan cakap lah . selagi aku boleh tahan , aku tahan jebat . kalau tak kaum keluarga yang tolong , sape lagi nak harap tak gitu senah?

-

ni kakak aku yang no2 . muka kitorang tak sama kan? aku tak tau lah sape yang anak angkat sekarang . HAHA . dua dua kakak aku dah kawen . tinggal lah aku sorang lagi perempuan yang bujang cantik menarek dalam rumah . mula lah makcik makcik yang datang duk sibuk buat andaian . lepas ni yang ni lah pulak kawen -.- OK . sila hantar rombongan sekarang wahai abang abang hitam manis di luar sana T__T

-

yang memboyot tu kakak sulong aku . tetiba je aku tak sabar nak kawen dan memboyot macam tu sebab rasa suka bila pegang perut terasa baby tengah gerak gerak (Oh lambat lagi eh?) -.-

-

; tetiba je rasa nak main badminton . ape kejadah nya pon tak tahu


; besok nak jalan jauh . berambus selama beberapa hari . doakan perjalanan kami pergi dan balik selamat . AMEEN 



-bye-

2 kata saya baik . TQ ;P:

CTK said...

wahh...meriah la tuh raye...duet rye pOn stil dapat lagi kan...
tahniah buat kakak kamu ye...kamu bila lagi...angan2 dah adew tuh..hehehe


http://khayalan27.blogspot.com/

manusia -.- said...

CTK ; boleh laa . tp , sbuk sikit . ehh sy lmbt lg KOT . CTK dulu laaaa ;P